zondag 31 juli 2011

Vlinders in de wind


Er gaan vele verhalen door mijn hoofd. Woorden en zinnen; ze komen en gaan, als vlinders in de wind. Zou ze allemaal willen vastgrijpen, maar de kunst van het leven is, loslaten.
Mijn gedachten stromen mee met de golvende beweging van het leven. Momenten uit het leven, zoals ik het zie en voel.
Het gaat om de kern van het verhaal; de kern van mijn zijn, mijn wezen. Die kern die stilte is, waar woorden overbodig zijn, waar onvoorwaardelijke liefde is. Dat is de kern van mijn verhaal. De rest mag je vergeten.


Lieve Zon,

Als je mij zoekt
zal ik er zijn
Je kunt mij vinden
in jouw hart
Zoals jij
eeuwig
in mijn hart zal zijn


Je mamma

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh lieverd, wat schrijf je toch mooi! Als ik dit weer lees denk ik: daarom is er de wind, om onze gedachten mee te nemen en nieuwe aan te voeren;)
Slaap zacht, dikke knuffel van je kleine zusje xxx

Unknown zei

Hoi wat mooi geschreven zeg. Bedankt voor je berichtje bij Picasa. Zelf ben ik ook maar met bloggen begonnen. Geeft voor mij net wat minder druk als Picasa op de een of andere manier :)

Ik hoop dat het goed met je gaat en ook met je gezondheid.

Lieve groetjes, Mirjam

Little White Heaven - Marja zei

lieve Vlinder,
weer mooie woorden met veel gevoel en liefde geschreven !!
knuffel, Marja